Kald på
mig igen
Kald på mig igen
- Torsdag 21. januar 2027 kl. 20.00
- Viborg Teater
- Humor og musik
Handling
‘Kald på mig igen’ er en rørende, humoristisk og musikalsk forestilling om vores allesammens behov for at føle os forbundne med andre. En fortælling om to mennesker, som bærer på så dyb en ensomhed, at den næsten ikke tør mærkes, men som i et sårbart og akavet møde hjælper hinanden tilbage til en skrøbelig glæde og kontakt med verden.
Han har aldrig set boghandlen før. Det er som om, en gåde stråler ud af den, han har ingen idé om, hvad der lå på det hjørne før. Næsten uden at han opdager det, går han ind i boghandlen. Han ser kvinden bag disken, men først og fremmest ser han bøgerne. De fylder ham uventet og pludselig med barndommens dybe glæde.
Af: Lars Danmark
Medvirkende: Ene Øster Bendtsen, Lars Dammark, Thit Helbo og Johannes Smed
Producent: Teater Rum
Iscenesættelse: Rasmus Ask
Varighed: En time og 15 minutter uden pause
GRØN serie // Priskategori 2
Løssalg kr. 260,- / unge u. 25 år kr. 170,-